Financiële ondersteuning

Sport, laptop of zwemles voor jouw kind nodig? Doe een geldaanvraag!

Hoe werkt het?

Wil je een aanvraag doen maar weet je niet hoe? Neem dan contact op met de jeugdwerker van Travers Welzijn. De regelingen gelden voor kinderen tot en met 17 jaar.

Waar kan je geld voor aanvragen?

Schoolbijdrage, laptops voor school, sportkleding of sporttrainingen, muziekles, culturele uitjes, een fiets of zwemles.

Wat heb je nodig?

Verzamel de volgende gegevens:

• Basisgegevens, zoals naam en adres
  • De rekening en/of de brief van school of vereniging voor hetgeen je het geld nodig hebt
  • Een uitkeringsspecificatie of loonstrookje
  • BSN-nummers van jouw kind en van jezelf. Deze vind je op je ID-kaart.
  • Bankgegevens
  • DigiD

Goed om te weten

• Niet altijd wordt het hele bedrag gedekt. Als je het overige bedrag niet zelf kunt betalen, dan kan je een betalingsregeling treffen met de school van jouw kind. Alle scholen werken aan zo’n regeling mee.
  • Per jaar kun je de regeling één keer aanvragen, het maakt niet uit op welk moment je dat doet. Als je het jaar erop opnieuw gebruik wilt maken van de regeling, moet je opnieuw een aanvraag doen.
  • Je hoeft het bedrag niet zelf voor te schieten.

Neem contact op met de jeugdwerker in Holtenbroek

Halima Jafar

h.jafar@travers.nl