Ouderpunt

Ouders van leerlingen op onze school kunnen gebruik maken van de diensten van “Ouderpunt “. De medewerker van dit Ouderpunt is de heer Abdelhafid El Haddad.

Als u het gevoel heeft dat er met uw kind iets niet zo goed gaat kunt u natuurlijk eerst contact opnemen met zijn of haar leerkracht. In de meeste gevallen worden voorkomende vragen of problemen dan wel beantwoord en opgelost. Soms kan het voorkomen dat u toch niet helemaal tevreden bent over de gang van zaken. U blijft met vragen zitten of u heeft het gevoel dat u niet goed begrepen wordt. Als dat zo is kunt u contact opnemen met de heer El Haddad.

De heer El Haddad is goed thuis in het Zwolse onderwijs en is als medewerker van het Ouderpunt onafhankelijk, niet verbonden aan de school.
U kunt hem bereiken via onderstaand telefoonnummer /e-mailadres.

Contactgegevens:

Telefoon: 06 -13058558